beauclinic haartransplantatie kliniek5

Klachten

Jouw tevredenheid telt!

Bij BeauClinic nemen we zorg serieus. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en wij doen daartoe ons uiterste best. Ondanks de aandacht en inzet van ons team kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als dit het geval is, adviseren we je dit te bespreken met onze arts. Je kunt er op rekenen dat wij je ontevredenheid serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Mocht de oplossing niet bevredigend genoeg zijn, dan kun je een klacht indienen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je klacht kun je per email sturen naar administratie@beauclinic.nl Omschrijf in je email zo precies mogelijk je klacht en op welke behandeling(en) en behandelaar deze klacht betrekking heeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op en doen ons uiterste best om de klacht in een persoonlijke gesprek naar tevredenheid op te lossen. Dit is ook voor ons van belang, aangezien je klacht ons helpt om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Geschillencommissie DOKh

Als je er met ons om wat voor reden dan ook niet uitkomt, dan kun je je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de DOKh De DOKh is een erkende geschilleninstantie voor (huis)artsenzorg waarbij BeauClinic aangesloten is vanaf 1-1-2017 in het kader van de WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten en GeschillenZorg). Meer informatie hierover vind je op de website van de DOKh.

Hoe we klachten voorkomen

De resultaten van onze behandelingen kunnen per persoon verschillen. Daarom adviseren wij je graag persoonlijk tijdens een gratis adviesgesprek.